بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند! بیرانوند چقدر می‌خواهد که در پرسپولیس بماند؟ پاکتا در آب نمک پرسپولیس اوسمار با بوریرام توافق کرد آیا شایعه بازداشت علی پروین صحت دارد؟ نتیجه بازی اسکاتلند و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی بی حاصل نتیجه بازی آلمان و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود ژرمن‌ها پخش زنده بازی سوئیس و اسکاتلند در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلی‌زاده: حضور در استقلال را تکذیب می‌کنم جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از پیروزی ایران برابر آمریکا (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های پیمان اکبری پس از پیروزی برابر آمریکا | بازیکنانم بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند پخش زنده بازی آلمان و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ | فینال زودرس
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی | این جام برای هر دو تیم حکم کیمیا دارد

  • کد خبر: ۲۳۴۵۳۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی | این جام برای هر دو تیم حکم کیمیا دارد
تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و سپاهان در فینال جام حذفی فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، فینال جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ فردا (پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود. دو تیم در شرایطی به این مسابقه رسیده اند که فصل قبل را با ناکامی تمام کرده اند. سپاهانی‌ها بعد از پرسپولیس و استقلال روی سکوی سوم ایستادند و دست شان از رسیدن به جام کوتاه ماند، این در حالی است که با هزینه‌هایی که مدیران این تیم کرده بودند، انتظار می‌رفت حداقل یک جام در ویترین این تیم اضافه شود. با این همه به نظر می‌رسد تمام امید هواداران طلایی پوش دیار زاینده رود، به همین مسابقه است تا فصل فوتبال گذشته را با ناکامی مطلق تمام نکنند.

زردپوشان اصفهانی در این مسابقه هادی محمدی مدافع و میلاد زکی پور را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و احتمالا پیام نیازمند دروازه بان ملی پوش که در بازی نیمه نهایی نیمکت نشین بوده در فینال در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

در سوی مقابل، اما مسی‌هایی قرار دارند که این روز‌ها نوک پیکان تمام اخبار فوتبال ایران هستند. رفسنجانی‌ها که بزرگ‌ترین پرونده فساد فوتبال ایران را رقم زده اند به شدت خطر سقوط انضباطی به لیگ پایین‌تر را حس می‌کنند. نارنجی و سبز‌های کویر امیدوارند با قهرمانی در جام حذفی حداقل تا حدودی اخبار منفی اطراف شان را کمتر کنند. محرم نویدکیا که انصافا از روز ورودش به این تیم سبک بازی مسی‌ها را متحول کرده، شناخت خوبی از سپاهان (جایی که در آن پرورش و رشد یافته) دارد.

نکته مهم اینکه مسی‌ها درصورتی که بتوانند عنوان قهرمانی جام حذفی را هم به خودشان اختصاص دهند، بازهم نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند. رفسنجانی‌ها مجوز حرفه‌ای خودشان را نتوانستند اخذ کنند و به همین خاطر نمی‌توانند در مسابقات بین المللی حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استاد مسعود
Germany
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
تا وقتی همه چیز و همه داوری ها فقط به نفع لنگی هاست هیچ تیمی جز لنگ حموم به قهرمانی نمیرسه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->